فرصت های شغلی

فرصت های شغلی (استخدام در موبی مال)

موبی مال، نام پیشروی دنیای فناوری اطلاعات کشور، این روزها بستر تحقق آرزوی آنهایی است که می‌خواهند رویا بسازند، آینده‌ای که در آن هم کارکنان و هم مشتریان، حال خوب مدام، بهترین خاطره‌شان است. در حال حاضر برای سمت‌های زیر از کسانی که مهارت لازم برای هم‌راستا شدن با اهداف موبی مال را دارند دعوت به همکاری می‌کنیم.

 

خلاقیت و نوآوری

در موبی مال، خلاقیت و نوآوری را راهی برای استفاده‌ی بهینه از منابع محدود در اختیار بشر می‌دانیم و عمیقا براین باوریم که زندگی مشتریان‌مان ‌می‌تواند با راه‌حل‌های خلاقانه‌ی ما دلپذیرتر و راحت‌تر شود.

سخت‌کوشی

ما سخت‌کوشی را از پدران و مادران این سرزمین آموخته‌ایم و معتقدیم فردای بهتر جز با تلاش به دست نمی‌آید و رفاه، پاداش مردمانی است که در عرصه‌ی زندگی در مسیر درست و برای هدف درست می‌جنگند.

احترام و اعتقاد

اعضای خانواده موبی مال خود را وام‌دار فرهنگی می‌دانند که اعتقاداتش همچون ریسمانی قدرتمند تکیه‌گاه مردمانش است و در آن احترام، پیش‌فرض تعاملات انسانی است. کسب‌وکار ما در موبی مال تنها یک تجارت نیست، رابطه‌ای انسانی مبتنی بر احترام و علاقه و معنویت با یکدیگر و با مشتریان‌مان است.

اعتقاد به هدف

کسب‌وکارهای بزرگ، مدیون فکرهای بزرگ هستند و فکرهای بزرگ به اهداف بزرگ و ارزشمند می‌اندیشند. ما در موبی مال برای انتقال تجربه‌ی «خرید باهوش» به مشتریان خود اهداف دقیقی تعیین کرده‌ایم و برای رسیدن به آن اهداف همه اعضای تیم طبق یک برنامه‌ی مدون تلاش می‌کنند.

کارگروهی

ما در موبی مال، انگشتان یک دست هستیم که با گره شدن، به قدرت بیشتری برای رسیدن به اهداف بزرگ می‌رسیم. کار گروهی و هم‌افزایی ناشی از فعالیت در کنار هم برای ما یک ارزش است و ما از آن به عنوان یک راه‌حل سریع‌، مطمئن و دقیق برای تمام فعالیت‌های خود استفاده می‌کنیم.

شایسته سالاری

همه¬ی ما همیشه سعی داریم که محیط کاری موبی مال یک محیط شاداب، پویا و بستر موفقیت اعضای تیم‌مان باشد و برای بزرگ شدن خانواده‌ی همکاران‌مان به دنبال آن‌هایی می‌گردیم که توانایی فنی، دانش کافی و شایستگی فردی لازم را برای همراهی در این خانواده‌ی دوست‌داشتنی داشته باشند.

مزایای همراهی با خانواده موبی مال
در خانواده بزرگ موبی مال به دنبال تغییر سبک زندگی سرزمین‌مان هستیم. تغییری که منجر به ایجاد رفاه بیشتر آرامش بیشتر و امنیت و آسایش روزافزون مردم شود و لذت استفاده از فناوری‌های نوین را به شکلی محسوس و ملموس به زندگی عادی‌مان بیاورد.همکاران موبی مال یا آن‌طور که ما آنها را بین خودمان صدا می‌کنیم “اعضای تیم موبی مال” افرادی پر از شوق خواستن و یادگیری هستند از خلاقیت‌شان برای پیدا کردن بهترین راه‌حل‌ها برای مسائل کاری استفاده می‌کنند و ذهن بازشان هر روز و هر لحظه برای بهبود فرآیندها تلاش می‌کند.

در تیم ما، احترام متقابل، فارغ از سلسله¬ مراتب، یک اصل پذیرفته‌شده است و فضای دوستانه‌ی کاری‌مان باعث می‌شود حرفه‌ای‌ترها و کاربلدها، مهارت‌ها و فوت‌و‌فن درست انجام دادن کارها را بدون چشم‌داشت به هم آموزش دهند.

در موبی مال به تمام آنچه یک شرکت بزرگ باید برای آرامش و سلامت اعضای خود فرآهم آورد توجه شده است، تا در تیم‌مان همه از سلامت جسمی، روحی، مالی و اجتماعی برخوردار باشیم.